Monthly Archives: May 2018

Gaza Freedom Flotilla & lezing Jan Willems

Gisteren kwam een van de 4 schepen die vanuit Zweden op weg zijn naar Gaza aan in Groningen. Ze varen naar Gaza om aandacht te vragen aan de schrijnende situatie daar. De bemanning op de schepen zal van tijd tot … Continue reading

Posted in algemeen, gaza, palestina | Comments Off on Gaza Freedom Flotilla & lezing Jan Willems

Free Palestine en Freedom for Ahed

Op zondag 13 mei was er de bijeenkomst over de situatie in Gaza en in Palestina in het algemeen in de Viola. Ik had deze georganiseerd omdat ik me boos maakte over het gedrag van het Israelische leger en het … Continue reading

Posted in algemeen, antifascisme, General, islamofobie | Comments Off on Free Palestine en Freedom for Ahed

Actie tegen Forum voor Democratie (2018)

Vorig jaar juni kwam Baudet en zijn Forum voor Democratie naar Groningen – toen voerden we ook al actie en vandaag deden we dat weer. Ik had het spandoek dat ik liet maken de vorige keer weer meegenomen want die … Continue reading

Posted in General | Comments Off on Actie tegen Forum voor Democratie (2018)