Monthly Archives: November 2017

Pegida in Nijmegen

De extreemrechtse beweging Pegida is lekker bezig dit jaar. Op 17 september demonstreerden ze in Enschede. Lees hier mijn verslag van die middag. Ze besmeurden een kruis met varkensbloed op een lokatie waar de bouw van een moskee gepland staat … Continue reading

Posted in algemeen, antifascisme, islamofobie, politie, vluchtelingen | Comments Off on Pegida in Nijmegen

Reclaim the Streets & Kristalnachtherdenking

Vandaag waren er twee demonstraties in de stad. Women’s March Groningen organiseerde in samenwerking met Groningen Feminist Network, COC Groningen-Drenthe, Multicultureel Vrouwencentrum Jasmijn en het Centrum voor Gender Studies “Reclaim the Streets” bedoeld om de aandacht te vestigen op het feit dat … Continue reading

Posted in antifascisme, fotografie, General, seksisme | Comments Off on Reclaim the Streets & Kristalnachtherdenking

25 jaar Glasfabriek

Aan de Spaarnestraat in Groningen bevindt zich het oudste nog bestaande kraakpand van de stad: de Glasfabriek. Het werd 1 maart 1992 gekraakt en bestaat dus al ruim 25 jaar. Ik ging op bezoek en sprak er met Audrey, bewoonster … Continue reading

Posted in algemeen, kraken | Comments Off on 25 jaar Glasfabriek

Fuck de PVV! (twee jaar na de release)

Omdat het ongeveer twee jaar geleden is dat ik mijn single “Fuck de PVV” lanceerde leek t me wel tof er een blog aan te wijden. Het begon allemaal met uitspraken van Wilders in de media en ook de media … Continue reading

Posted in algemeen, antifascisme, islam, islamofobie, pesten, vluchtelingen | Comments Off on Fuck de PVV! (twee jaar na de release)