Monthly Archives: June 2017

Fotografie: Bandjes

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe camera en maak ik veel foto’s. Ook van bandjes. Hiero wat muzikanten die ik op de foto zette.

Posted in fotografie, General | Comments Off on Fotografie: Bandjes

Utrecht tegen Baudet

Op maandagavond 19 juni ben ik met de trein naar de Neude in Utrecht gegaan waar de manifestatie “Utrecht tegen Thierry Baudet” plaatsvond. Thierry Baudet, die zichzelf al eens de meest vooraanstaande intellectueel van Nederland noemde. De man die denkt … Continue reading

Posted in antifascisme, General, islamofobie, seksisme | Comments Off on Utrecht tegen Baudet

Fotografie: Beestjes

Sinds een tijdje heb ik een nieuwe camera en maak ik veel foto’s. Hiero wat beestjes die ik op de foto zette.

Posted in dieren, fotografie | Comments Off on Fotografie: Beestjes

Vluchtelingen welkom!

Zaterdag hebben we met AFA Frylan, AFA Noord en Comité Groningen Tolerant een manifestatie gehouden in Ter Apel met als thema “Vluchtelingen Welkom”. Een halve kilometer verderop stonden de fijne extreem-rechtse vrienden van de N.V.U. een tegenovergestelde boodschap te verkondigen: … Continue reading

Posted in antifascisme, General, vluchtelingen | Tagged , , , | Comments Off on Vluchtelingen welkom!

Welkom op mijn blog

Hier ga ik de komende tijd dingen posten. Ben nog bezig met de layout.  

Posted in General | Comments Off on Welkom op mijn blog